A A A A

Komunikacja w Programie Lojalnościowym

Aplikacja Program Lojalnościowy umożliwia trzy główne kanały komunikacji z uczestnikami poprzez serwis internetowy oraz wysyłkę sms-ową i mailingową.

 

Serwis WWW
Na potrzeby akcji zostanie zaprojektowany i przygotowany dedykowany serwis www. Każdy z uczestników będzie posiadał swój indywidualny profil. Dostęp do strony nastąpi po zalogowaniu uczestnika i wyrażeniu zgody na przystąpienie do programu.
Serwis WWW będzie prezentował m.in.:

  • Zasady programu
  • Ilość przyznanych punktów
  • Katalog z nagrodami
  • Aktualności
  • Promocje/Nowości
  • Zasady programu i regulamin
     

 

Platforma SMS-owa
Zadaniem platformy sms-owej będzie informowanie uczestników o otrzymanych punktach.

 

Platforma mailingowa
Informowanie uczestników o okresowych promocjach/nowościach oraz aktualnościach.

 

Referencje

Paul Klascka - "Uprzejmie informuję, iż zespół programistów firmy NORIA opracował i wdrożył platformę komunikacyjną (...)"

Wincanton Polska - "(..) Firma Wincanton Polska współpracuje nieprzerwanie od 2005 roku z firmą Noria Sp. zo.o. w zakresie projektów programistycznych realizowanych na potrzeby naszej działalności.(...)"

Samsung - "Uprzejmie informuję, że zespół programistów firmy Noria Sp. zo.o. opracował i wdrożył na zlecenie firmy Samsung Electronics Polska dwie zaawansowane aplikacje internetowe o charakterze lojalnościowym (...)"

RUCH S.A. - "(...) Na podstawie naszej dotychczasowej współpracy możemy stwierdzić, że doświadczenie i wysokie kwalifikacje zespołu, naszym zdaniem gwarantują produkt wysokiej jakości, dostosowany do indywidualnych potrzeb (...)"